Friday, April 21, 2006

胡彦斌-waiting for you

金色的舞鞋伴着音乐baby你的眼睛是一弯深邃的湖水哦忽明忽灭掩藏不可思议的美让我眩晕在悬崖边谁知一睁眼就不见waiting for you i'm waiting for you waiting for you kiss me at the night为何你cinderella 留给我一望无际的思念waiting for you i'm waiting for you waiting for you come here to my dream牵着你不断旋转一直到黑发变成了银线waiting for you waiting for you直到永远哦忽明忽灭掩藏不可思议的美让我眩晕在悬崖边谁知一睁眼就不见waiting for you i'm waiting for youwaiting for you kiss me at the night为何你cinderella 留给我一望无际的思念waiting for youwaiting for you waiting for you waiting for you waiting for you i'm waiting for youwaiting for you kiss me at the night为何你cinderella 留给我一望无际的思念waiting for you i'm waiting for youwaiting for you come here to my dream牵着你不断旋转一直到黑发变成了银线waiting for you waiting for you waiting for you

0 Comments:

Post a Comment

<< Home