Wednesday, August 02, 2006

让我用我的左手牵着你



是你,
凝望着你的眼神,
是命运的安排,
让我成为幸福的一份子,
虽然过去你的生命没有我的参于,
可是未来你的日子由我来填色,
我未来的记忆都交给你,
就算世界背弃了我,
为你我什么都愿意。。
可能不会轰轰烈烈,也没有天旋地转,
我唯一的你,
你必需知道我给的爱是最真,最深。。
如果今生不能好好疼惜你就是我的错,
让我用我的左手牵着你的右手,
一起走这人生道路,
直到白了发线,直到不能呼吸。。
I wanna be your lover, wanna be your man..
Happy day, sad day, sunny day, rainy day, frosty day, cloudy day,
I wanna spend them all with you and you only...
When I hold your right hand tightly with my left hand, it's just one of the thousands way to tell you that..........I LOVE YOU

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

也许最幸福的不只是你,还有那个被你紧握住的右手的主人.... ;)

4:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

哈... 好小子, 是那个阿妹仔的手被你拉着不放啊? 加油... 我们看好你哦... 明年等着喝你的喜酒!!

4:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

闻到巧克力的味道 ~ 'Sweet'! 王子要加把劲了!

10:13 AM  

Post a Comment

<< Home